ons team

Paskal Peemen

Doen wat je leuk vindt toch? Dat is voor mij gelukt. Na mijn opleiding tot sportleraar ben ik op een themapark met de Middeleeuwen in aanraking gekomen. Na een aantal jaar shows te hebben gegeven wilde ik kinderen meer bieden dan alleen een gaaf schouwspel. Zo is het idee van Ridders op School geboren. Mijn team en ik brengen de Middeleeuwen op scholen tot leven.

Met mijn achtergrond als sportleraar krijgen de kinderen op een speelse en leerzame manier les over de Middeleeuwen. Ik vind het een waar feest om kinderen op een avontuurlijke manier de fantastische beleving te laten ervaren tijdens een middeleeuws toernooi waar de vonken letterlijk vanaf springen! Het is erg leuk om het enthousiasme van de kinderen (en de leraren) te zien. Toch weer een hele andere manier van les geven in vergelijking met de schoolbank lessen.

Ik laat mijn enthousiasme graag een keertje zien bij een toernooi bij jou op school! Zie ik je snel?

het team

onze medespelers